Dejošana mājās palīdz nomest lieko svaru

deošana svara nomešanaiPar dejām, kuras palīdz nomest svaru, ir dzirdējušas daudzas sievietes. Nu bet ne jau visām pietiek laika un drosmes „tievēt” deju studijās, bet mājās „pat sienas palīdz”. Praktiski nav nekādu izdevumu, kautrēties ne no viena nevajag, sagatavošanas līmenis nevienu neuztrauc un laiks arī tiek ieekonomēts. Tieši kādas dejas veicina svara nomešanu?

Rekomendācijas: kā mājās dejojot nomest svaru, kā pareizi organizēt dejošanu mājās.

Maksimāla slodze tiek nodrošināta vienmērīgā dejas ritmā, kurā tiek iesaistītas visas muskuļu grupas. Piemēram, vēderdejas, palīdz atbrīvoties no liekajiem centimetriem uz gurniem, vēdera un jostas vietā. Īru dejas uzlabo stāju un trenē kājas. Bet vispirms ir jāsagatavojas mājas treniņiem. Jāizvēlas savam ķermenim vispiemērotākā deja, jāiepazīstas ar deju virtuāli un jāsagatavo vieta mājas treniņam.

Kā sagatavoties dejošanai mājas apstākļos?

Vieta, kur mēs dejosim, nedrīkst mums izraisīt diskomforta sajūtu. Telpai jābūt lielai un gaišai. Ļoti labi, ja pie sienām ir lieli spoguļi, tie ļaus jums saskatīt savas kļūdas.

Jāatbrīvojas no visa, kas jūs kaitina. Iekārtojumam ir jābūt tādam, lai tas jūs atver un noskaņo uz pozitīvu emociju gūšanu. Tāpēc bērnus vai mājdzīvniekus var aizsūtīt uz blakus istabu, vīru uz veikalu , telefonu aizmirst virtuvē, bet visas problēmas izmest no galvas.

Atcerieties, par ērtu apģērbu un apaviem. Var dejot arī vecajā treniņtērpā, bet deju kostīms – tas jau ir noskaņojums, bet noskaņojums – tā jau ir puse no panākumiem.

Svarīga ir mūzika.

Kādreiz liekas, ka treniņam nav spēka, bet tikko ieslēdz ritmisku mūziku – uzreiz uzlabojas garastāvoklis. Izvēlieties tādu mūziku, kura neļauj jums skumt un no kuras „kājas pašas metas dejot”. Regulāri eksperimentējiet.

Cik bieži jādejo, lai nomestu svaru?

Katrs gadījums ir individuāls, bet speciālisti iesaka trenēties 5 – 6 reizes nedēļā pa 30 – 60 minūtēm vai arī 3 – 4 reizes nedēļā pa 1 – 2 stundām. Pēc treniņa ir vēlama stiepšanās.

Ēdiet veselīgu ēdienu.

Nebūs nekādas nozīmes dejošanai, ja jūs pēc nodarbībām ielauzīsieties ledusskapī un sāksiet notiesāt visu pēc kārtas: desu, pīrādziņus, karbonādes.

Neuztraucieties, ja pirmajā reizē nekas nesanāk.

Visam ir vajadzīgs laiks. Gūstiet baudu no dejas un kustībām, no domas, ka esat ceļā uz skaistu augumu.

Nedejojiet pēc ēšanas.

Deju nodarbības drīkst uzsākt ne ātrāk kā stundu pēc ēšanas. Pēc dejošanas ( 1 – 1,5 stundas) ēdiet dārzeņus un olbaltumvielas.

Atcerieties – zaļā tējā, ūdens, žeņšeņa tēja, vitamīns B ir enerģijas avoti.

Vissvarīgākais dejojot ir labs garastāvoklis. Tieši dejošana mums tādu rada. Dejojoši cilvēki nevar būt dusmīgi un drūmi, viņi izstaro optimismu un dzīves mīlestību. Dejojiet, tievējiet, esiet atvērti dzīvei un savām vēlmēm!

Kuras dejas palīdz ātrāk nomest svaru?

Vēderdejas un citas austrumu dejas – nostiprina vēdera muskulatūru, veicina plastiskuma attīstīšanos, veido skaistus gurnus, atbrīvo no liekajiem centimetriem jostas vietā, sieviešu dzimumsfēras slimību profilakse, vielmaiņas uzlabošana.

Flamenko – nostiprina kāju muskuļus, gurnus, veic kāju kontūru korekciju, attīsta graciozitāti, atbrīvo no liekajiem centimetriem ķermeņa augšdaļā (rokas, kakls u.c.).

Hip hops – efektīvi dedzina taukus, attīsta elastību, izturību, veido ideālas fiziskās formas. Šajā dejā tiek iztērēts ļoti daudz enerģijas, tāpēc daudziem tā nepatīk.

Īru dejas – visu kāju muskuļu trenēšana, celulīta profilakse.

Latīņamerikas dejas – gurnu un kāju muskuļu nostiprināšana, asinsvadu slimību profilakse.

Steps – ritma sajūtas attīstīšana, gurnu un kāju muskuļu nostiprināšana, cīņa ar lieko svaru.

Zumba – tiek pielīdzināta kardiotreniņam. Efektīva svara samazināšana, labvēlīgi ietekmē sirds – asinsvadu sistēmu, uzlabo garastāvokli, darba spējas, nostiprina muskuļu sistēmu.

Dejojiet tā, kā to pieprasa jūsu dvēsele, sava prieka pēc, ne mazāk kā pusstundu dienā un jūsu ķermeņa līnijas kļūs slaidākas un graciozākas

Comments are closed.